Тема: "Гарні квіти весняні"
Програмовий зміст: розвивати правильні артикуляційні уклади, слухову увагу; розширювати уявлення дітей про весняні квіти; вправляти у вживанні слів-ознак; стимулювати вживання речень з однорідними членами, а також речення зі сполучником «а»; коригувати вміння утворювати якісні прикметники, використовувати антоніми; виховувати дбайливе ставлення до природи.
Матеріал: сюжетний малюнок галявини, на якій ростуть весняні квіти, картинка проліска, тюльпана, кульбабки, барвінка, ватні
палочки.
Структура заняття
1) Психогімнастика «Лісова галявина».
2) Артикуляційна гімнастика з використанням ваткої палички ("Посмішка", "Трубочка", "Парканчик", "Гойдалка"; утримування губами палички, утримування палички між зубами, утримування кінчиком язика палички на верхній губі, на нижній губі, на широкому язику).
3) Відгадування загадок.
4) Дидактична гра «Порівняй».
5) Дидактична гра «Хто звідки?».
6) Дидактична гра «Закінчи речення».
7) Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар