субота, 9 квітня 2022 р.

Тема: «Весна – чудова пора року»

Програмовий зміст: розвивати фонематичні процеси, правильні артикуляційні уклади, слухову увагу, логічне мислення; закріпити знання дітей про ознаки весни; активізувати і збагатити словник за темою, вправляти в підборі прикметників до іменників та їх узгодженні, вправляти в утворенні зменшувано-пестливих форм; виховувати у дітей інтерес до природи.

Матеріал: картинки за темою.

Структура заняття

1) Вправа «Хмаринка-сонечко»

2) Артикуляційна гімнастика ("Посмішка", "Трубочка", "Лопатка", "Гойдалка", "Кішка").

3) Дихальна гімнастика "Вітерець".

4) Дидактична гра «Який? Яка? Які?».

5) Дидактична гра «Скажи лагідно».

6) Пальчикова гімнастика «Гроза».

7) Дидактична гра «Плесни в долоні, коли почуєш правильну ознаку весни».

8) Підсумок.





Немає коментарів:

Дописати коментар

 АВТОМАТИЗАЦІЯ ЗВУКА [Л] УКРАЇНСЬКОЮ. ЗАГУБЛЕНЕ КОШЕНЯ Інтернет ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=595-uAnD1LE