Тема:
«Весна – чудова пора року»
Програмовий
зміст: розвивати
фонематичні процеси, правильні артикуляційні уклади, слухову увагу, логічне
мислення; закріпити знання дітей про ознаки
весни; активізувати і збагатити словник за темою, вправляти в підборі прикметників до
іменників та їх узгодженні, вправляти в утворенні зменшувано-пестливих форм; виховувати у дітей інтерес до природи.
Матеріал:
картинки за темою.
Структура заняття
1) Вправа «Хмаринка-сонечко»
2) Артикуляційна гімнастика ("Посмішка", "Трубочка", "Лопатка", "Гойдалка", "Кішка").
3) Дихальна гімнастика "Вітерець".
4) Дидактична гра «Який? Яка? Які?».
5) Дидактична гра «Скажи лагідно».
6) Пальчикова гімнастика «Гроза».
7) Дидактична гра «Плесни в долоні, коли почуєш правильну ознаку весни».
8) Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар