Автоматизація звука [Р] у віршах
Шановні батьки! Продовжуємо працювати над вимовою звука [Р]. Сьогодні будемо контролювати правильну вимову дітьми звука [Р] у віршах.
1. Завдання. (Робота з віршем)
Говори, не поспішай, чітко звуки вимовляй!
РИБА, ДЕРЕВО, РАКЕТА,
РУКАВИЦЯ, ТОРТ, КАРЕТА,
РАК, СОРОКА, БАРАБАН,
РОБОТ, ГРИБ, КОРОВА, КРАН,
РАМА, ЗІРКА, МУХОМОР,
РУЧКА,ЗЕБРА, ПОМІДОР,
РАВЛИК, ОГІРОК, ВОРОНА,
РИСЬ, КОМАР, РУШНИК, КОРОНА.
Питання до вірша:
Які слова відповідають на запитання Що?
Які слова відповідають на запитання Хто?
Про кого можна сказати, що це – тварини, птахи, комахи?
2. Завдання. Прослухати, а потім повторити декілька раз за дорослим вірш: "Дружна родина"
У РУДОЇ БІЛОЧКИ –
ДУЖЕ ГАРНІ ДІТОЧКИ:
ОДНЕ – БІЛЯ ГОРОБИНИ,
ДРУГЕ – НА СТЕЖИНІ,
ТРЕТЄ – НА ГОРБОЧКУ,
ЧЕТВЕРТЕ – ПІД ГОРБОЧКОМ,
НА ГОЙДАЛЦІ – П’ЯТЕ,
НУМО, РАХУВАТИ!
Питання до вірша:
Скільки у білочки білченят?
Де знаходяться білченята?
Поміркуй і скажи, яке з цих слів найдовше:
Білка, білочка, білченята.
Гриб, грибок, грибочок.
3. Завдання. Вивчити вірш: Кіт збирався до роботи
Кіт збирався до роботи,
Та завадили турботи.
Треба висушить хвоста,
Накрутити вусик.
І зчесати з живота
Позапічний трусок.
День у день такі турботи,
Що не встигнеш до роботи.
Інтернет ресурс: https://dnz1.osvita-konotop.gov.ua/24-04-2020r-avtomatizaciya-zvuka-r-u-virshax-ta-zvyaznomu-movlenni-logopedichna-grupa-grajliki.html
Немає коментарів:
Дописати коментар