четвер, 28 липня 2022 р.

            Тема: «Як гномик добрі справи творив»

Програмовий зміст: продовжувати розвивати вміння виділяти звук з ряду звуків; вправляти в умінні давати відповіді на питання повним поширеним реченням; вправляти у використанні присвійних прикметників; диференціювати З-Ж; розвивати силу та рухливість органів артикуляції, правильні артикуляційні уклади; виховувати бажання працювати, творити добрі справи.

Матеріал: презентація, відео матеріал, дидактичні ігри. 

Структура заняття

1) Організаційний момент (привітання).

2) Артикуляційна гімнастика із гномиком.

3) Дихальна вправа «Збери сміття».

4) Дидактична гра «Злови звук».

5) Пальчикова гімнастика «Сім'я».

6) Диференціація З-Ж.

7) Дидактична гра «Чий? Чия? Чиї?».

8) Підсумок.








Немає коментарів:

Дописати коментар

 АВТОМАТИЗАЦІЯ ЗВУКА [Л] УКРАЇНСЬКОЮ. ЗАГУБЛЕНЕ КОШЕНЯ Інтернет ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=595-uAnD1LE