вівторок, 14 червня 2022 р.

            Тема: «Небезпечні предмети»

Програмовий зміст: закріпити знання дітей про небезпечні предмети; вправляти у висловлюванні власно думки; автоматизувати звук Ш у словах та реченнях; розвиток дихання, сили та рухливості органів артикуляції; виховувати обережне користування небезпечними предметами.

Матеріал: презентація, вправи та дидактичні ігри.

Структура заняття

1) Організаційний момент (привітання).

2) Артикуляційна гімнастика із коргі.

3) Дихальна вправа «Фокус».

4) Загадки про небезпечні предмети.

5) Дидактична гра «Безпечні та небезпечні предмети».

6) Фізкультхвилинка.

7) Дидактична гра «У мішку…?».

8) Підсумок. 



Немає коментарів:

Дописати коментар

Причини мовленнєвих порушень Мовленнєві порушення можуть мати як центральний, так і периферичний характер. Центральний, якщо хвороботворний ...