понеділок, 13 червня 2022 р.

            Тема: «Троє поросят»

Програмовий зміст: закріпити знання дітей про поведінку із незнайомцями, поняття «свій-чужий»; продовжувати вчити утворювати зменшено-пестливі слова, відносні прикметники, використовувати якісні прикметники; розвивати фізіологічний слух, відчуття ритму, фізіологічне дихання, силу та рухливість органів артикуляції, правильні артикуляційні уклади; виховувати бажання працювати, остерігатися незнайомців.

Матеріал: презентація, вправи та дидактичні ігри.

Структура заняття

1) Організаційний момент (привітання).

2) Артикуляційна гімнастика «Поросятко».

3) Дихальна вправа «Прибери сміттячко».

4) Дидактична гра «Назви з чого та який».

5) Пальчикова гімнастика «Майстри».

6) Дидактична гра «Веселі поросятка».

7) Дидактична гра «Скажи лагідно».

8) Підсумок. 




Немає коментарів:

Дописати коментар

Причини мовленнєвих порушень Мовленнєві порушення можуть мати як центральний, так і периферичний характер. Центральний, якщо хвороботворний ...