Тема: «Троє поросят»
Програмовий
зміст: закріпити знання дітей про поведінку із
незнайомцями, поняття «свій-чужий»; продовжувати вчити утворювати
зменшено-пестливі слова, відносні прикметники, використовувати якісні
прикметники; розвивати фізіологічний слух, відчуття ритму, фізіологічне дихання,
силу та рухливість органів артикуляції, правильні артикуляційні уклади;
виховувати бажання працювати, остерігатися незнайомців.
Матеріал:
презентація, вправи та дидактичні ігри.
Структура заняття
1) Організаційний момент (привітання).
2) Артикуляційна гімнастика «Поросятко».
3) Дихальна вправа «Прибери сміттячко».
4) Дидактична гра «Назви з чого та який».
5) Пальчикова гімнастика «Майстри».
6) Дидактична гра «Веселі поросятка».
7) Дидактична гра «Скажи лагідно».
8) Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар