четвер, 9 червня 2022 р.

            Тема: «Настільні ігри»

Програмовий зміст: вправляти дітей в римуванні слів; продовжувати вчити дітей визначати перший звук у словах; автоматизувати звук Ш у різних позиціях; розвивати мислення, слухову та зорову увагу, фізіологічне дихання, силу та рухливість органів артикуляції, правильні артикуляційні уклади; виховувати бажання працювати.

Матеріал: презентація, вправи та дидактичні ігри.

Структура заняття

1) Організаційний момент (привітання).

2) Артикуляційна гімнастика із песиком. 

3) Дихальна гімнастика.

4) Дидактична гра «Зачаровані слова».

5) Дидактична гра «Добери риму».

6) Фізкультхвилинка «Зарядка».

7) Гра «Лабіринт».

8) Підсумок. 



Немає коментарів:

Дописати коментар

 АВТОМАТИЗАЦІЯ ЗВУКА [Л] УКРАЇНСЬКОЮ. ЗАГУБЛЕНЕ КОШЕНЯ Інтернет ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=595-uAnD1LE