Тема: «Ігри із звуками С-Ш»
Програмовий
зміст:
диференціювати звуки С – Ш; продовжувати роботу над звуковим аналізом;
розвивати слухову увагу та сприймання, логічне мислення, фізіологічне дихання,
силу та рухливість органів артикуляції, правильні артикуляційні уклади;
виховувати бажання працювати.
Матеріал:
презентація, вправи та дидактичні ігри.
Структура заняття
1) Організаційний момент (привітання).
2) Артикуляційна гімнастика із котиком.
3) Дихальна вправа «Фокус».
4) Гра «Визнач звук».
5) Вправа «Виправ помилки у реченні».
6) Переказ
оповідання «Пушок і Машка» з опорою на мнемотаблицю.
7) Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар