середа, 29 червня 2022 р.

             Тема: «Ігри із звуками С-Ш»

Програмовий зміст:  диференціювати звуки С – Ш; продовжувати роботу над звуковим аналізом; розвивати слухову увагу та сприймання, логічне мислення, фізіологічне дихання, силу та рухливість органів артикуляції, правильні артикуляційні уклади; виховувати бажання працювати.

Матеріал: презентація, вправи та дидактичні ігри.

Структура заняття

1) Організаційний момент (привітання).

2) Артикуляційна гімнастика із котиком.

3) Дихальна вправа «Фокус».

4) Гра «Визнач звук».

5) Вправа «Виправ помилки у реченні».

6) Переказ оповідання «Пушок і Машка» з опорою на мнемотаблицю.

7) Підсумок. 



Немає коментарів:

Дописати коментар

Причини мовленнєвих порушень Мовленнєві порушення можуть мати як центральний, так і периферичний характер. Центральний, якщо хвороботворний ...