середа, 22 червня 2022 р.

            Тема: «Диференціація С - Ш»

Програмовий зміст:  диференціювати звуки С – Ш; продовжувати роботу над звуковим аналізом; розвивати слухову увагу та сприймання, логічне мислення, фізіологічне дихання, силу та рухливість органів артикуляції, правильні артикуляційні уклади; виховувати бажання працювати.

Матеріал: презентація, вправи та дидактичні ігри.

Структура заняття

1) Організаційний момент (привітання).

2) Артикуляційна гімнастика із котиком.

3) Дихальна вправа «Фокус».

4) Обговорення характеристик звуків.

5) Гра «Визнач звук».

6) Фізкультхвилинка.

7) Диференціація звуків С – Ш.

8) Підсумок.




Немає коментарів:

Дописати коментар

Причини мовленнєвих порушень Мовленнєві порушення можуть мати як центральний, так і периферичний характер. Центральний, якщо хвороботворний ...