пʼятниця, 6 травня 2022 р.

            Тема: «Праця на весні»

Програмовий зміст: збагачувати знання дітей про роботу дорослих навесні; закріплювати знання про професії садівника, городника, квітникаря; розвивати вміння класифікувати групи предметів; розвивати словесно-логічне мислення; розвивати фізіологічне дихання; розвивати силу та рухливість органів артикуляції, правильні артикуляційні уклади; виховувати повагу до людей різних професій, бажання берегти природу.

Матеріал: презентація, вправи та дидактичні ігри.

Структура заняття

1) Організаційний момент (привітання).

2) Дихальна вправа «Прибирання у саду».

3) Артикуляційна гімнастика із зайчиком.

4) Дидактична гра «Що де росте?».

5) Дидактична гра «Кому, що потрібне?».

6) Фізкультхвилинка.

7) Дидактична гра  «Знайди зайве слово».

8) Підсумок. 




Немає коментарів:

Дописати коментар

Причини мовленнєвих порушень Мовленнєві порушення можуть мати як центральний, так і периферичний характер. Центральний, якщо хвороботворний ...