вівторок, 3 травня 2022 р.

            Тема: «Будиночки бувають різні»

Програмовий зміст: закріпити знання, що кожна дитина має право на житло, достатній рівень життя; уточнити і закріпити знання дітей про різні види будинків і їх частин; розвивати у дітей увагу, мислення, пам'ять; вправляти в утворенні складних прикметників шляхом злиття двох основ (числівник + іменник), якісних прикметників від іменників; розвивати фізіологічне дихання; розвивати силу та рухливість органів артикуляції, правильні артикуляційні уклади;  виховувати доброзичливе відношення один до одного, культуру спілкування.

Матеріал: презентація, вправи та дидактичні ігри.

Структура заняття

1) Організаційний момент (привітання).

2) Артикуляційна гімнастика «Будиночок».

3) Дихальна вправа «Листя».

4) Звуковий аналіз слова «Дім».

5) Дидактична гра «Будинки бувають різні».

6) Динамічна пауза. Пальчикова гімнастика «Ворота».

7) Дидактична гра «Який будинок?».

8) Підсумок.

Немає коментарів:

Дописати коментар

 АВТОМАТИЗАЦІЯ ЗВУКА [Л] УКРАЇНСЬКОЮ. ЗАГУБЛЕНЕ КОШЕНЯ Інтернет ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=595-uAnD1LE