четвер, 19 травня 2022 р.

            Тема: «Прикрасимо вишиванку»

Програмовий зміст: продовжувати вправляти у вживанні слів — назв предметів українського національного одягу, закріплювати вміння правильно узгоджувати дієслова в роді та часі, вправляти у римуванні; продовжувати роботу над звуковим аналізом слова; розвивати фізіологічне дихання, силу та рухливість органів артикуляції, правильні артикуляційні уклади; виховувати любов до українських народних традицій.

Матеріал: презентація, вправи та дидактичні ігри.

Структура заняття

1) Організаційний момент (привітання).

2) Артикуляційна гімнастика «Українці» з елементами дихальної гімнастики.

3) Гра «Назви звук».

4) Дидактична гра «Намалював – намалювала».

5) Фізкультхвилинка «Роблю справи».

6) Творча гра «Склади віршик».

7) Підсумок.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Причини мовленнєвих порушень Мовленнєві порушення можуть мати як центральний, так і периферичний характер. Центральний, якщо хвороботворний ...