Тема:
«Троє поросят»
Програмовий
зміст: уточнювати уявлення дітей про помешкання
людей і житло казкових персонажів; продовжувати вчити утворювати
зменшено-пестливі слова, знайомити з утворенням відносних прикметників,
використовувати якісні прикметники; розвивати фізіологічний слух, ритм, логічне
мислення; розвивати фізіологічне дихання, дрібну моторику рук; розвивати силу
та рухливість органів артикуляції, правильні артикуляційні уклади; виховувати
бажання працювати, берегти природу, остерігатися незнайомців.
Матеріал:
презентація, вправи та дидактичні ігри.
Структура заняття
1) Організаційний момент (привітання).
2) Артикуляційна гімнастика «Поросятко».
3) Дихальна вправа «Прибери сміттячко».
4) Дидактична гра «Назви з чого та який».
5) Пальчикова гімнастика «Майстри».
6) Дидактична гра «Веселі поросятка».
7) Дидактична гра «Скажи лагідно».
8) Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар