вівторок, 26 квітня 2022 р.

Тема: «Троє поросят»

Програмовий зміст: уточнювати уявлення дітей про помешкання людей і житло казкових персонажів; продовжувати вчити утворювати зменшено-пестливі слова, знайомити з утворенням відносних прикметників, використовувати якісні прикметники; розвивати фізіологічний слух, ритм, логічне мислення; розвивати фізіологічне дихання, дрібну моторику рук; розвивати силу та рухливість органів артикуляції, правильні артикуляційні уклади; виховувати бажання працювати, берегти природу, остерігатися незнайомців.

Матеріал: презентація, вправи та дидактичні ігри.

Структура заняття

1) Організаційний момент (привітання).

2) Артикуляційна гімнастика «Поросятко».

3) Дихальна вправа «Прибери сміттячко».

4) Дидактична гра «Назви з чого та який».

5) Пальчикова гімнастика «Майстри».

6) Дидактична гра «Веселі поросятка».

7) Дидактична гра «Скажи лагідно».

8) Підсумок. 

             

Немає коментарів:

Дописати коментар

 АВТОМАТИЗАЦІЯ ЗВУКА [Л] УКРАЇНСЬКОЮ. ЗАГУБЛЕНЕ КОШЕНЯ Інтернет ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=595-uAnD1LE