понеділок, 25 квітня 2022 р.

            Тема: «Кожен має свій дім»

Програмовий зміст: розвивати навички висловлювання власних думок, активне осмислення навчального матеріалу; вчити утворювати опозиційні прийменники в-із, під-над, за-перед, дієслова за допомогою префіксів; розширювати знання дітей про положення звука у слові, вчити визначати заданий звук на потачку та в кінці слова; розвивати фізіологічне дихання; розвивати силу та рухливість органів артикуляції, правильні артикуляційні уклади; виховувати любов до рідного дому.

Матеріал: презентація, вправи та дидактичні ігри.

Структура заняття

1) Організаційний момент (привітання).

2) Дидактична гра «Хто де живе?».

3) Вправа на розвиток мовленнєвого дихання «Равлики».

4) Артикуляційна гімнастика «Равлик».

5) Дидактична гра «Відгадай слово».

6) Фізкультхвилинка «Зарядка».

7) Вправа «Назви звук».

8) Дидактична гра «Назви дію».

9) Підсумок.  

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

 АВТОМАТИЗАЦІЯ ЗВУКА [Л] УКРАЇНСЬКОЮ. ЗАГУБЛЕНЕ КОШЕНЯ Інтернет ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=595-uAnD1LE