Тема: «Весна любить працьовитих»
Програмовий
зміст: збагачувати знання дітей про роботу
дорослих навесні; закріплювати знання про професії садівника, городника,
квітникаря; розвивати вміння класифікувати групи предметів — насіння квітів,
овочів, знаряддя праці для саду, городу, клумби; вправляти у використанні прийменників; розвивати словесно-логічне мислення; розвивати фізіологічне дихання; розвивати
силу та рухливість органів артикуляції, правильні артикуляційні уклади; виховувати
повагу до людей різних професій, бажання берегти природу.
Матеріал:
презентація, вправи та дидактичні ігри.
Структура заняття
1) Організаційний момент (привітання).
2) Дихальна вправа «Прибирання у саду».
3) Артикуляційна гімнастика із зайчиком
4) Дидактична гра «Що де росте?».
5) Дидактична гра «Кому, що потрібне?».
6) Фізкультхвилинка.
7) Дидактична гра «Знайди зайве слово».
8) Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар