пʼятниця, 15 квітня 2022 р.

Тема: «Я – українець!»

Програмовий зміст: продовжувати формувати уявлення дітей про свою приналежність до української національності; вправляти у вживанні слів — назв предметів українського національного одягу; розвивати силу та рухливість органів артикуляції, правильні артикуляційні уклади; закріплювати вміння правильно узгоджувати дієслова в роді та часі, утворювати множину у родовому відмінку; продовжувати роботу над звуковим аналізом; виховувати любов до своєї Батьківщини.

Матеріал: презентація, вправи та дидактичні ігри.

Словник: Україна, українець, українка, українська, український.

Структура заняття

1) Організаційний момент (привітання).

2) Артикуляційна гімнастика.

3) Дидактична гра «Назви звук».

4) Дидактична гра «Хто де живе?».

5) Фізкультхвилинка «Українці».

6) Дидактична гра «Намалював – намалювала».

7) Підсумок.


Немає коментарів:

Дописати коментар

 АВТОМАТИЗАЦІЯ ЗВУКА [Л] УКРАЇНСЬКОЮ. ЗАГУБЛЕНЕ КОШЕНЯ Інтернет ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=595-uAnD1LE