Тема:
«Я – українець!»
Програмовий
зміст: продовжувати формувати уявлення дітей
про свою приналежність до української національності; вправляти у вживанні слів
— назв предметів українського національного одягу; розвивати силу та рухливість
органів артикуляції, правильні артикуляційні уклади; закріплювати вміння
правильно узгоджувати дієслова в роді та часі, утворювати множину у родовому
відмінку; продовжувати роботу над звуковим аналізом; виховувати любов до своєї
Батьківщини.
Матеріал:
презентація, вправи та дидактичні ігри.
Словник:
Україна, українець, українка, українська, український.
Структура заняття
1) Організаційний момент (привітання).
2) Артикуляційна гімнастика.
3) Дидактична гра «Назви звук».
4) Дидактична гра «Хто де живе?».
5) Фізкультхвилинка «Українці».
6) Дидактична гра «Намалював – намалювала».
7) Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар